Drive in show of themafeest op maat

Met een drive in show of themafeest van Ott Events maak je het helemaal. Verras je gasten met een spetterende show op je bedrijfsfeest, schoolfeest, bruiloft of verjaardag. Wij bieden je basispakketten in diverse prijsklassen afhankelijk van het aantal personen. Elk basispakket kun je desgewenst combineren met een thema, dj  en artiest. Je kunt die bij ons boeken of zelf verzorgen. Samenstellen van een complete show voor meer dan 1.000 personen op aanvraag.

Drive In Show
Drive In Show

Themafeest zorgt voor magie

Maak een themafeest van je drive in show en het wordt een waar spektakel. Je kunt bij ons de volgende thema’s boeken:

  • Tropical party
  • Apres ski party
  • Let's glow disco
  • 80/90’s party
  • Holland party met artiest

Basispakketten drive in shows

Wil je een drive in show in een café, partycentrum of in je eigen tuin? Ott Events heeft hiervoor handige basispakketten die zijn afgestemd op het aantal gasten. De inhoud van elk pakket bestaat uit geluid installaties en lichtinstallaties. U kunt daar via ons een zangeres, zanger, dj, thema of beamerinstallatie aan toevoegen of zelf inhuren. Wij bieden je de volgende standaardpakketten:

Small tot 250 gasten   Medium tot 500 gasten   Large tot 750 gasten
  • Dj
  • Pioneer CDJ-2000 speler
  • Mengpaneel djm800
  • 2x sub en top luidspreker
  • Versterker
  • 1x 4 bar led par 56
  • Statief
  • 2x lichteffect
  • Dj tafel
  • Microfoon
 
  • Dj
  • Microfoon
  • Mengpaneel djm800
  • 2x Pioneer CDJ-2000 cd speler
  • Dj tafel
  • 2x bas luidspreker
  • 2x top luidspreker
  • Verstrekerrack
  • 2x Truss 2 mtr plus statieven
  • 2x 4 bar led par 56
  • 3x lichteffecten
 
  • 2x Dj
  • Geluid voor plm. 750 personen
  • Pioneer CDJ-2000 cd speler
  • Dj tafel
  • Mengpaneel djm800
  • Versterkerrack
  • 4 mtr Truss plus statieven
  • 2x 4 bar led par 56
  • 4x lichteffecten
  • Microfoon

Wil je meer informatie over onze drive in shows en themafeesten? Bel vandaag nog direct 06 22 90 13 45. Wij zijn je graag van dienst.

Ott Events… That's entertainment